Friday, March 4, 2011

O Shen - Meri Lewa


Chords: G# D# Fm C#


Boyz, taim yu stap longwei lo meri lewa, tokim em olsem, harim, harim

CHORUS:
Meri Lewa, mi save misim yu tru 
Na mi wari wari tumas long you
Longpela taim mi no kisim onepela leta
Bai mi mekim wanem nau
Sapos you losim mi bai mi olgeta

Meri Lewa, yu kam na yu senisim laip long mi
Mi same salim tingting taim mi raun wantaim ol mangi
Long wanem na mi bisi long you olsem
Mi save laikim lukim yu lo wara (Butawin)
Maski lo wanem hap wei mi save stap
Kain kain gutpela memori blo yu bai kam up
Mi olsem canu na yu, yu olsem samen
Mi no ting sapos mi tanim het bai yu nap giaman

CHORUS

Meri, mi save ting ting tumas lo yu
Mi tok olsem mi bai kam bek na dispela tok i tru
Mi rasta mangi bilong PNG na mi stap
I no long taim bai mi kam lukim yu long hap

Oooh nogut yu ting lus long mi meri yeah x 2

CHORUS

Thinkin about you girl because I'm so far away from you
Want in you to know that this love for you is always true
Not a day goes by that I don't see you in my eye
But I try to carry on my guard so lonely I could die
And my heart feelin the sparks that you be givin me
Why are we in two different places, girl, you know it's insanity
The man in me is what I got to find to carry on
This song is what I'm sending to you girl, it's been too long

CHOURS

No comments:

Post a Comment